الدولة الإسلامية في العراق والشام (داعش)

  • بادئ الموضوع بادئ الموضوع سيروان
  • تاريخ البدء تاريخ البدء
الدولة الإسلامية في العراق والشام

بسم الله الرحمن الرحيم
الحمد لله رب العالمين فاضح المنافقين ضارب الظالمين بالظالمين ناصر ومؤيد هذا الدين بالرجال الفاجرين (إن الله يؤيد هذا الدين بالرجل الفاجر) أما بعد فقد ظهرت فتن والله كقطع الليل المظلم قال رسول الله صلى الله عليه و سلم ((ستكون فتن القاعد فيها خير من القائم والقائم فيها خير من الماشي والماشي فيها خير من الساعي من تشرف لها تستشرفه فمن وجد فيها ملجأ أو معاذا فليعذ به ) صحيح البخاري - (ج 6 / ص 2594) .
ومما ابتليت به هذه الأمة خوارج العصر ممن سموا أنفسهم بالدولة الإسلامية والإسلام منهم براء فكما أن خوارج الأمس استبشروا بقتل عثمان بن عفان وظنوا أنهم تقربوا إلى الله تعالى بفعلهم هذا نجد خوارج اليوم سفكوا الدماء وزهقوا الأرواح وبطشوا بالصغير قبل الكبير وبالمرأة قبل الرجل وعندما تصفحنا أسفارنا وقلبنا كتب الحديث إذا بحديث يؤثر عن الصحابي الجليل علي بن أبي طالب يفصل حالهم ويصفهم بأدق وصف حيث قال : ((إذا رأيتم الرايات السود فالزموا الارض ولا تحركوا أيديكم ولا أرجلكم ! ثم يظهر قوم ضعفاء لا يوبه لهم ، قلوبهم كزبر الحديد ، هم أصحاب الدولة ، لا يفون بعهد ولا ميثاق ، يدعون إلى الحق وليسوا من أهله ، أسماؤهم الكنى ونسبتهم القرى ، وشعورهم مرخاة كشعور النساء حتى يختلفوا فيها
بينهم ثم يؤتي الله الحق من يشاء))
كنز العمال للمتقي الهندي - (ج 9 / ص 476) (رقم الحديث 31530)
أهم الصفات التي جاءت في الرواية هي:
أولا: (لا يوبه لهم) أي ليسوا من سادات القوم بل هم من الرعاع وهذا حالهم حيث لا تجد فيهم أحدا من المثقفين والمفكرين والشخصيات البارزة والمؤثرة في المجتمع.
ثانيا: (قلوبهم كزبر الحديد) والزبر جمع مفرده زبرة وهي القطعة الضخمة ، ووجه الشبه هنا القساوة التي تحملها قلوبهم فالقتل لأتفه الأسباب والتمثيل بالجثث وقطع الرؤوس والأعضاء ولم يقل كالحجر بل جعل المشبه به ما هو أقوى من الحجر وهو الحديد واختار اللفظة القرآنية (زبر الحديد)
ثالثا: (أصحاب الدولة) وهي ما سموها الدولة الإسلامية في العراق والشام ثم سموها دولة الخلافة فلفظ الدولة لم يفارق أدبياتهم.
رابعا: (لا يفون بعهد ولا ميثاق) وهذه الخصلة سلوا عنها الجيش الحر وجبهة النصرة الذين تعاملا معهم في الساحة ورأوا كذبهم ونقضهم العهود والمواثيق وذاقوا منهم ويلات القتل والتفخيخ والدمار وسلوا عنهم أميرهم الأقدم أيمن الظواهري كيف مرقوا منه وخرجوا عن طاعته وعن بيعته وعن كل المواثيق التي قطعوها معه.
خامسا: (يدعون إلى الحق وليسوا من أهله) كل من عرف أفراد ما يسمى بتنظيم الدولة الإسلامية أدراك التناقضات الموجودة فيهم فهم القتلة مستبيحو دماء الأبرياء هم من يختال العلماء والصحفيين والإعلاميين وهم من يأخذ الأتوات وهم من يخطف الأطفال مقابل الفديات وهم من يدعي الدولة الإسلامية.
سادسا: (أسماؤهم الكنى ونسبتهم القرى) هم يتعاملون بالكنية ويستخدمون المدن في اللقب (أبو بكر البغدادي) خير شاهد على ذاك.
النصح للمسلمين اليوم هو (فالزموا الارض ولا تحركوا أيديكم ولا أرجلكم) أي لا توالوهم ولا تعادوهم فهي الفتن التي قال عنها النبي عليه الصلاة والسلام في الحديث المار ((ستكون فتن القاعد فيها خير من القائم والقائم فيها خير من الماشي والماشي فيها خير من الساعي من تشرف لها تستشرفه فمن وجد فيها ملجأ أو معاذا فليعذ به ) صحيح البخاري - (ج 6 / ص 2594) .
س: ما هي نهايتهم؟
ج: حتى يختلفوا فيها بينهم ثم يؤتي الله الحق من يشاء: هذه نهايتهم يختلفون على أنفسهم واختلافهم ليس وجهات نظر مجردة بل اختلافهم يعني أن ينهي أحدهم الأخر.
ومن هنا أقول لكل المسلمين المؤمنين الصادقين لا تنخدعوا بهؤلاء وبزيفهم نعم هم قاتلوا قوات المالكي وكبدوهم الخسائر لكن هذا لا يعني أنهم على الحق والهدى ، ألم يقتل ما يسمى بحزب الله في لبنان إسرائيل فهل هذا يعني أنهم على الهدى والحق ، ألا تذكرون يوم تقاتل الفرس والروم هل في ذلك دلالة على كون أحد الفريقين على الهدى والحق.
ولا تغتروا إخوة الإيمان بقوتهم وسلطنتهم وجبروتهم فالمسيح الدجال يأتي آخر الزمان بما يعدل هذا ويزيد والأمور بعواقبها وخواتمها.
نسأل الله تعالى حسن الخاتمة والشهادة في سبيله وأن يتوفانا مسلمين مؤمنين
 
رد: الدولة الإسلامية في العراق والشام (داعش)

النسخة الكردية \ سوراني

ده وله تى ئيسلامى له عيراق وشام
به ناوى خواى گه وره و ميهره بان
سوپاس بو خواى هه مو جيهان ئه و خوايه ى منافق شه رمزارده كات وزوردار به زوردار له ناوده بات وياريده ده روهانده رى ئه م ئاينه يه به پياوه گوناهكاره كان (إن الله يؤيد هذا الدين بالرجل الفاجر) ( خوا هاندانى ئه م ئاينه ده كات به پياوى گوناهكار ) , ئێستا هه ندێ فيتنه ده ركه وتونه كه سوێند به خوا وه كو پارچه شه و تاريكه پێغه مبه ر درودى خوا له سه ر بێت ده لێت ((ستكون فتن القاعد فيها خير من القائم والقائم فيها خير من الماشي والماشي فيها خير من الساعي من تشرف لها تستشرفه فمن وجد فيها ملجأ أو معاذا فليعذ به )) (( ئه و فيتنانه ئه وها ده بن كه ئه وه ى دانيشتو باشتره له وه ى وه ستاوبيت وئه وه ى وه ستاوبيت باشتره له وه ى به رێوه ده چێت وئه وه ى به رێوه ده چێت باشتره له وه ى بازده دات وئه وه ى خوى بخاته ناوى له ناو ده بات وئه وه ى جێگا يه ك هه بێت خوى لێ بپارێزێت با خوى بپارێزێت )) صحيحى بخارى - ( ج6 / ص 2594 ) .
وله و فيتنانه ى كه له سه ر ئه م ئوممه ته دا هاتوه ده رچونى خه وارجه كانن ده لێن ئێمه ده وله تى ئيسلامين وئسلام له ئه وان به ريئه هه روه كو خه وارجه كانى دوێنى كه دليان خوشبو به كوشتنى عثمان كورى عفان و وله لاى ئه وان به م كاره نێزيكى خوا بون هه روه ها خه وارجه كانى ئه مرو خوێن رشتن وروح له ناويان برن وزوردارى له مندال كرد پێش گه وره وله ژن پێش پياو وكه ئێمه سه يرى په رتوك وقسه كانى پێشينانمان كرد فه رموده يه كى سه يرمان ديت كه تێدا صحابى پيروز علي كورى أبوطالب به وردترين ووشه حالى ئه مانه وه صف ده كات وده لێت (( إذا رأيتم الرايات السود فالزموا الارض ولا تحركوا أيديكم ولا أرجلكم ! ثم يظهر قوم ضعفاء لا يوبه لهم ، قلوبهم كزبر الحديد ، هم أصحاب الدولة ، لا يفون بعهد ولا ميثاق ، يدعون إلى الحق وليسوا من أهله ، أسماؤهم الكنى ونسبتهم القرى ، وشعورهم مرخاة كشعور النساء حتى يختلفوا فيما بينهم ثم يؤتي الله الحق من يشاء )) ((ئه گه ر ئالاكانى ره شتان ديت له جێگاى خوتان راوه ستن وده ست وپێ خوتان نه جولينن ! ودواى ئه مه هه ندێ كه سى لاواز ده رده كه ون كه گه وره نين وناديارن له ناو كومه لگادا , دليان وه ك پارچه ئاسن ره قه , ئه و خاوه ن ده وله تن , سوزوپه يمانى خويان جێبه جێ ناكه ن , داواى راستى ده كه ن به لام خويان راست نين , ناوه كانيان لقبن وناوى شاره كانن , وهه ستيان خاوه وه ك هه ستى ژنان وله ناوخوياندا جياوازى په يدا ده بێت وپاشان خوا راستى وكه سانى راست دێنت ))
گرنگترين ئه و وه صفانه ى له م ريوايه ته دا هاتون ئه مانه ن :
يه كه م : (لا يوبه لهم ) ئه وانه ن گه وره ى ميلله ت نين وئێستا ئه مه حالى ئه وانه كه هيچ روشه نبيرێك يان مفكرێك يان كه سێكى ديار له ناو كومه لگادا له ناوياندا نابينرێت .
دووه م : ( قلوبهم كزبر الحديد ) زبر كوه وتاكه كه ى زبرة يه كه پارچه ى گه وره يه ، وشێوازى يه كتر لێ چون لێره ئه وه يه كه دليان زور ره قه ئه وان كوشتن ده كه ن له به ر كه مترين هو ويارى به كه له خ ده كه ن وسه ر وده ست و پێ ده برن ونه ى ووت دليان وه ك به رده به لكو شتێكى به هێزتر ئه ويش ئاسنه ووشه ى قورئان هه لبژارد ( زبر الحديد ) .
سێ يه م : ( أصحاب الدولة ) ئه مه يه ده لێن ده وله تى ئيسلامى له عيراق وشام ودواى ئه مه ده وله تى خيلافه ت واتا ووشه ى ده وله ت له قسه يان جيا نابێته وه .
چواره م : ( لا يفون بعهد ولا ميثاق ) بو ئه م وه صفه پرسياريان له ( جيش الحر ) و( جبهة النصرة ) بكه كه ئه وان له مه يدان كار له گه ليان كرديه كه چون درو لێيان كرد وسوزوپه يمانى خويان به جێنه هينان وكوشتن و ته قينه وه به سه رياندا هينان هه روه ها پرسياريان له سه ركرده كونه كه يان أيمن الظواهري بكه كه چون له ژێر فه رمانى ده رچون وسوزى خويان به جێ نه هينان .
پێنجه م : ( يدعون إلى الحق وليسوا من أهله ) هه ركه سێك ئه ندامه كانى رێكخراوى ده وله تى ئيسلامى بناسێت ده بينێت چه ند جياوازى له ناوياندا هه يه ئه وان كوژه كن وخوێنى بێ تاوان حلال ده كه ن وزانايه كانى ئاينى وروژنامه نوسه كان ده كوژن ومندال ده رفێنن به رامبه ر به پاره وده لێن ئێمه ده وله تى ئيلامين .

شه شه م : ( أسماؤهم الكنى ونسبتهم القرى ) ناوه كانيان كونيه ن وناوى شاره كان به كار دێنن ( أبوبكر البغدادي ) باشترين نمونه يه .
ئاموژگارى بو موسولمانه كان ئه مرو ئه وه يه ( فالزموا الارض ولا تحركوا أيديكم ولا أرجلكم ) واتا نه له گه ليان بن ونه دژايه تيان بكه ن ئه مه يه ئه و فيتنه يه ى كه پێغه مبه رى خوا درودى خوا له سه ر بێت له فه رموده ى سه ره وه دا ووتى (( ئه و فيتنانه ئه وها ده بن كه ئه وه ى دانيشتو باشتره له وه ى وه ستاوبيت وئه وه ى وه ستاوبيت باشتره له وه ى به رێوه ده چێت وئه وه ى به رێوه ده چێت باشتره له وه ى بازده دات وئه وه ى خوى بخاته ناوى له ناو ده بات وئه وه ى جێگا يه ك هه بێت خوى لێ بپارێزێت با خوى بپارێزێت )) صحيحى بخارى - ( ج6 / ص 2594 ) .
پ : كوتاى ئه وان چونه ؟
ب : ( حتى يختلفوا فيما بينهم ثم يؤتي الله الحق من يشاء ) : ئه مه يه كوتاى ئه وان كه جياوازى ودوبه ره كى له ناوياندا په يدا ده بێت وماناكه ى ئه وه نيه جياوازن به قسه به لكو يه كێك ئه وى تر له ناوده بات .
وله ئێره دا به هه مو مسولمان وبه باوه روراستگوێك ده لێم كه به م كه سانه وبه فێليان وون نه بن به لێ ته واوه ئه وان شه رى هێزه كانى مالكى يان كرد وئه و كوشتن به لام ماناكه ى ئه وه نى يه كه له سه ر راستين , حزب الله له لبنان شه رى ئيسرائيل كرد به لام ماناكه ى ئه وه نيه كه ئه وان لسه ر راستين , ئه گه ر له بيرتان بێت ئه و روژه ى كه فارس وروم شه ريان كرد ئايا ئه مه ده ليله كه يه كێك له وان له سه ر راستى يه .
وگه لى برايانى باوه ردار به هێزوده ستهه لاتيان موعجب نه بن چونكه كوتاى زه مان ده جال دێت كه هێزه كه ى گه لێك زياتره وئه وه ى گرنگه له هه مو كارێك دا كوتاى يه كه يه .
داوا له خواى گه وره ده كه ين كه كوتايه كى باش به ئێمه بدات وله رێگاى خويدا شه هيدمان بكات وئێمه بمرينێت موسولمان وبه باوه ر
 
رد: الدولة الإسلامية في العراق والشام (داعش)

النسخة الكردية \ بهديناني

ده وله تا ئيسلامى لعيراقێ وشامێ
بناڤێ خودايێ مه زن ودلوڤان
سوپاس بوخودايێ هه مى جيهانێ ئه و خودايێ منافقا شه رمزاردكت زوردارا بزوردارا دشكينت هاريكاروهانده رێ ڤى ئاينى يه بزه لامێن گونه هكار (إن الله يؤيد هذا الدين بالرجل الفاجر) ( ( خودێ هانده رێ ڤى ئاينى يه بزه لامێن گونه هكار ) و پاشى , نوكه چه ند فيتنه يه كێت دياربين بخودێ وه ك شه ڤا ره شن پێغه مبه رێ خودێ سلاف لسه ر بن دبێژت ((ستكون فتن القاعد فيها خير من القائم والقائم فيها خير من الماشي والماشي فيها خير من الساعي من تشرف لها تستشرفه فمن وجد فيها ملجأ أو معاذا فليعذ به )) (( دێ هنده ك فيتنه ئێن لوى ده مى يێ روينشتى باشتره ژيێ راوه ستاى ويێ راوه ستاى باشتره ژيێ برێڤه دچت ويێ برێڤه دچت باشتره ژيێ دره ڤت يێ خوتێكه لى ڤان فيتنا بكت دێ بهيلاك چت هه چيێ جهه ك ديت بلا خو پێ بپارێزت )) صحيحا بخارى - ( ج6 / ص 2594 ) . وژوان به لايێن بسه ر ڤێ ئوممه تێدا هاتين ده ركه فتنا خوارجا كوناڤێ خو كرين ده وله تا ئيسلامى وئيسلام ژوان به ريئه كا چه وا خه وارجێن دوهى كه يف خوشبين بكوشتنا عثمانێ كورێ عفانى وهزركرن بڤى كارى ئه و نێزيكێ خودێ بين هه روه سا خوارجێت ئه ڤرو خوين رشتن و روح شنافبرن وزولم لزاروكى كرن ژبه رى مه زنى ولژنێ ژبه رى زه لامى وده ما مه لپه رتوكێن ژبه ريخو نێرين مه فه رموده يه كا سه رنجراكێش ديت كو ژزارێ صحابيێ پيروز علي كورێ أبو طالبى حالێ وان بهيرترين سالوخه ت وه صف دكت ودبێژت : ((إذا رأيتم الرايات السود فالزموا الارض ولا تحركوا أيديكم ولا أرجلكم ! ثم يظهر قوم ضعفاء لا يوبه لهم ، قلوبهم كزبر الحديد ، هم أصحاب الدولة ، لا يفون بعهد ولا ميثاق ، يدعون إلى الحق وليسوا من أهله ، أسماؤهم الكنى ونسبتهم القرى ، وشعورهم مرخاة كشعور النساء حتى يختلفوا فيما بينهم ثم يؤتي الله الحق من يشاء )) (( ئه گه ر وه ئالايێن ره ش ديتن لجهێ خو بمينن وبلا ده ست و پێت وه نه لڤن ! وپاشى دێ هنده ك مروڤێت لاواز دياربن نه تێگه هشتينه ونه مه زنن , دلێت وان وه ك پارچێت ئاسنى نه ، ودبێژن ئه م خودان ده وله تن , سوزوپه يمانێن خو بجهـ نائينن , داخازا راستيێ دكن وئه و نه لسه ر راستيه نه , ناڤێن وان كونيه نه وناڤێن باژێرانن , وهه ستێ وان وه ك يێت ژنانن , هه تا دوبه ره كى دێ دناف واندا په يدابت وپاشى خودێ دێ راستيێ ئينت )) په رتوكا كنز العمال للمتقي الهندي –( ج9 / ص 476 ) (ژمارا فه رمودێ 31530 )
گرنگترين سالوخه ت ئه وێت ڤێ روايه تێدا هاتى ئه ڤه نه :
ئێك : (لا يوبه لهم ) ئه و نه ژمه زنێن ملله تانن ونوكه ئه ڤه يه حالێ وان كو چ ره وشه نبيرو هزرڤان و كه سايه تيێن به رچاڤ دكومه لگه هێدا دناف واندا نائێنه ديتن .
دوو : ( قلوبهم كزبر الحديد ) زبر كومه و تاكا وێ زبرة كو پارچا مه زنه , شێوازێ وه ك ئێكاتيێ لڤێرێ ئه و دلره قيا دلێت وان هه لگرتى كو كوشتنێ دكن ژبه ر كێمترين ئه گه ر وياريا بكه له خا دكن وسه رو ده ست وپيان دبرن ونه گوت دلێت وان وه ك به رينه به لكو تشته ك بهێزتر ئه وژى ئاسنه وپه يڤا قورئانێ هه لبژارد ( زبر الحديد ) .
سێ : ( أصحاب الدولة ) ئه ڤه يه دبێژن ده وله تا ئيسلامى لعيراقێ وشامێ وپاشى گوتن ده وله تا خيلافه تێ ئانكو په يڤا ده وله ت ژئاخفتنێن وان جودانابت .
چار : ( لا يفون بعهد ولا ميثاق ) ئه ف سالوخه ته پسيارا وان ژسوپايێ ئازاد ( جيش الحر ) و( جبهة النصرة ) بكه ئه وێن كاركرين لگه ل وان لمه يدانێ ودره وێن وان ديتين وسوزو په يمانێن خو بجهـ نه ئيناين وكوشتن وێرانكرن وپه قين بسه رێ وان ئيناين وهه روه سا پسيارا وان بكه ژسه ركردێ وان يێ به رێ أيمن الظواهري كاچه وا ژبن فه رمانێن وى ده ركه فتن وئه و سوزێن لگه ل وى گوتين بجهـ نه ئينان .
پێنج : ( يدعون إلى الحق وليسوا من أهله ) هه ر كه سێ مروڤێت رێكخراوا ده وله تا ئيسلامى ناسبكت دێ زانت كا چه ند نه وه كئێكاتى دناف واندا هه يه ئه و كوژه كن خوينا بێ گوننه ها حلال دكن وئه و زانايێن ئاينى وروژنامه ڤانان دكوژن وئه ون زاروكا دره ڤينن به رامبه پارا وئه ون دبێژن ئه م ده وله تا ئيسلامينه .
شه ش : ( أسماؤهم الكنى ونسبتهم القرى ) ناڤێن وان كونيه نه وناڤێن باژێرا بكاردئينن ( أبو بكر البغدادي ) باشترين ديده ڤانه لسه رڤێ چه ندێ .
ئاموژگارى بو موسولمانا ئه ڤرو ئه وه ( فالزموا الارض ولا تحركوا أيديكم ولا أرجلكم ) ئانكو لدويف وان نه چن ودوژمناتيا وان نه كن ئه ڤه يه ئه و فيتنا پێغه مبه رێ خودێ سلاف لسه ر بن گوتى دفه رمودا بوريدا ((دێ هنده ك فيتنه ئێن لوى ده مى يێ روينشتى باشتره ژيێ راوه ستاى ويێ راوه ستاى باشتره ژيێ برێڤه دچت ويێ برێڤه دچت باشتره ژيێ دره ڤت يێ خوتێكه لى ڤان فيتنا بكت دێ بهيلاك چت هه چيێ جهه ك ديت بلا خو پێ بپارێزت )) صحيحا بخارى - ( ج6 / ص 2594 ) .
پ : دويماهيكا وان چى يه ؟
ب : ( حتى يختلفوا فيما بينهم ثم يؤتي الله الحق من يشاء ) : ئه ڤه يه دويماهيكا وان ئه وبخو پێكناكن ودوبه ره كى دێ په يدابت ودێ نه بسانه هى بت به لكو دوبه ره كيا وان ئێك يێدى نه هێلت وشناف ببه ت .
ولڤێرێ دبێژم هه مى موسولمان وباوه ردارێن راستگو هندانه بن بڤان مروڤان وبفێلێن وان به لێ راسته ئه وان شه رێ هێزێن مالكى كرن وكوشتن به لێ رامانێ وێ نه ئه وه كو لسه ر راستيێ نه , ما حزب الله لبنانێ شه رێ ئيسرائيلێ كر ما راماناوێ ئه وه كو لسه ر راستيێ نه ,مابيراوه نائێت روژا فارس و روميا شه ر كرين ئه رێ ما ئه ڤه ده ليله كو ئێك ژوان لسه راستيێ يه .
وگه لى برايێن باوه ردار داخبار نه بن بهێزوده ستهه لاتا وان چونكى دويماهيكا زه مانى دێ ده جال ئێت كوهێزا وى گه له ك زيده تره وياگرنگ دكارادا دويماهيكه .
داخازێ ژخودايێ مه زن دكين كو دويماهيكه كا باش بده ستمه ڤه بينت ومه درێكا خودا شه هيدكت ومه بمرينت موسولمان وباوه ردار

 
عودة
أعلى